Khamis, 17 Mei 2012

memori sem2_2012

Assalamualaikum w.b.t.

Akhirnya, sampai ke penghujung semester 2. Berbeza dengan semester lalu, kali ini saya merasa berat untuk 'meninggalkan' kelas arab.. terima kasih atas segalanya...kelu tak tau nak cakap apa. Ingat lagi, semasa di semester 1 saya tekad untuk memilih 'ustazah' sebagai guru Arabic sem 2 saya dan ternyata pilihan tersebut tidak sia-sia. Jazakillahu khairan ya ustazah, banyak ilmu yang saya timba. Akan saya manfaatkan ilmu ini, insyaALLAH.

Teman-teman kelas Arab, terutamanya Aida&kak Rin, saya tak tahu lagi seandainya dapat ketemu teman sebaik kalian. Sepertinya dalam persahabatan ini, saya  berhutang atas budi baik kalian, terlalu banyak kali saya menerima daripada memberi.. maaf saya bukan kawan yang baik. Kalau diputar balik saat mula-mula kita bertemu dulu, tidak terlalu payah untuk saya wujudkan kata 'mereka temanku, mereka saudariku, mereka sahabatku' dalam hati ini. Dark chocolate dan gula-gula mentos, semua itu adalah kenakalan saya, permulaan kepada perjalanan kita bersama.

Selalu, mudah saja ayat berbunga saya susun, tapi kali ini, saya tak tahu bagaimana untuk mengungkapnya, mungkin beberapa foto kenangan di bawah dapat menguraikannya. *smiling*








Tidak lupa juga kepada 'buah-buah hati English' saya.. :P
Lotus Huda tengah tidur.. zzzz.. hehehe peace!



Terkadang, manisnya persahabatan menyebabkan kita terleka bahawa sejak dari awal lagi, saat kita bertemu, perpisahan sedang menanti di hadapan. Memang benar, kita masih bisa bertemu, tiada yang mustahil tetapi mungkin laluan yang kita harungi selepas ini berbeza. Tiada lagi kelaziman bersama. Apa jua laluan kalian, doaku sentiasa mengiringi. Terima kasih atas segalanya... sekali bersahabat, bersahabat selamanya... insyaALLAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan