Rabu, 3 Disember 2014

Rombongan ke Banting

Assalamualaikum w.b.t

Pada 23 November yang lalu saya berkesempatan untuk menyertai keluarga MISI ke walimah si Danz dengan pasangannya Ustazah Sanisah di Kampung Kundang Tanjung Sepat. Kami seramai errr lebih tiga puluh orang menaiki bas. Jauh jugalah perjalanan. Sedikit mengimbau kenangan beberapa tahun yang lepas, ketika bergelar pelatih khidmat negara di mana saya diletakkan di kem Jugra Banting. 

Masa ni memang lupa hal-hal kampus. Jalan-jalan tengok kampung orang. Dan aku tidak boleh lupakan lambaian bayu Pantai Morib.(ceh) Harap satu masa nanti dapat jejak kaki dan pijak-pijak itu pasir Pantai Morib. hahahahaha. Bukan sekadar lalu saja macam itu hari. 

Ndak mau cerita panjang, sini ada sedikit foto untuk dikongsikan, sudah edit sikit-sikit.  Mohon maaf kalau ada yang ndak terambil fotonya tempoh hari. Dan mohon diizinkan juga untuk memaparkan foto-foto berikut~
Cikgu fotografi aku siap kata BAGUS disebabkan foto ni.Sekali ku bilang ini auto mode, terus aku jadi bahan dalam kelas. "Laila, auto ke?"








Sampai sini dulu. Penat. Nanti kita bual panjang.(mngkin akan menghilang dalam jangka masa yang agak panjang. Terrrrrrrrrrrrlalu banyak tugasan. Baru aku faham kenapa ada orang yang bunuh diri. k,bye!)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan