Sabtu, 17 September 2011

Rinduku padamu tiada penhujungnya....=)

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum...selamat menjamu selera...^___^
Harini genaplah 2minggu saya berada di perantauan demi menuntut ilmu. Hati mana yang tidak rindukan kampung halaman? Lebih-lebih lagi kepada insan yang dicintai,mak dan ayah.Walaupun,tiap2 hari tak pernah lupa untuk menghubungi mereka,tetapi,hati tetap saja merindukan raut wajah yang memberi seribu macam 'kekuatan' buat diri ini.
Mak,
Tiap2 pagi bangun daripada tidur,Ela pasti terdengar sayup-sayup suara mak.""Ela pi mandi.Nanti masuk panas,macam mana mau sembuh  selesema." "Ela,pi sarapan lepas tu cuci piring,sapu rumah.Jangan nonton kartun/korea kalau belum siap kerja,ya?"
Pak,
Tiap2 subuh,dinding bilik aku jadi sasaran ketukan.Tentu sesekali bapa akan terlanjur ketuk kan? Tu da kira rutin bapa suda.
*crying out loud*
Mak,pak...actually,hari ni kawan-kawan keluar ke Bukit Bintang.Tapi anak mak&bapa ni tak ikut.Duduk dalam bilik,kemas bilik,cuci pakaian,nangis depan lap top sambil menaip...:"( huhuhu manja sangat  anak tunggal mak&bapa ni kan?
Mak,Ela pakai baju yang kita sama-sama beli hari tu kat Milimewa.Pakai kat dalam bilik jak..mak kan tau,Ela suka pakai baju-baju baru..:P
hmm..tak tau nak taip apa da...*tauching* Semalam dengar lagu ni.Lagu khas buat mak&bapa..
tag:dulu time kat ostel,da kawan nangis ...owh,im gonna miss u my beloved fren,Fatmawati Nordin

ya,ALLAH!meskipun aku tidak berada di sisi mereka (mak&bapa) namun,aku tahu,ENGKAU selalu ada buat mereka.=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan